Hedoni - malonumas rūpintis savimi ♥
Veido kaukė dovanų visiems užsakymams!

D.U.K. (Dažniausiai užduodami klausimai)

Kokie yra užsakymo apmokėjimo būdai?

Perkant prekes mūsų elektroninėje parduotuvėje apmokėjimas vykdomas per “Bank Link” mokėjimų inicijavimą arba bankiniu pavedimu.

Noriu įsigyti jūsų prekių, bet nežinau ar tiks mano odai. Ar galiu pasikonsultuoti?

Taip, žinoma. Mums labai svarbu, kad mūsų pirkėjai būtų patenkinti pirkimo patirtimi mūsų parduotuvėje, todėl visais iškilusiais klausimais rašykite info@hedoni.lt arba mūsų socialinių tinklų platformose (facebook, instagram).

Ar yra galimybė atsiimti prekes jūsų parduotuvėje?

Šiuo metu tokios galimybės nėra, prekės yra siunčiamos paštomatais visoje Lietuvoje.

Ar siuntas pristatote tik Lietuvoje?

Taip, siuntas pristatome tik Lietuvos teritorijoje.

Kiek kainuoja prekių siuntimas?

Siuntimo įkainius galite pasitikslinti Prekių pristatymas skiltyje.

Kaip sužinoti kur yra mano siunta?

Paruošus ir išsiuntus Jūsų užsakytas prekes jūs gausite apie tai informuojantį elektroninį laišką su siuntos sekimo kodu. Su juo pasirinkto kurjerio svetainėje galėsite pasitikrinti, kur yra jūsų siunta.

Per kiek laiko gausiu prekę?

Dažniausiai prekės yra išsiunčiamos tą pačią arba kitą darbo dieną po apmokėjimo gavimo. Daugiau apie prekių siuntimo sąlygas galite sužinoti Prekių pristatymas skiltyje.

Negavau prekės arba gavau ne tą prekę.

Apgailestaujame, kad taip nutiko, visada stengiamės atidžiai pakuoti jūsų siuntas, bet atsitikus tokiai situacijai iškart susisiekite el. paštu info@hedoni.lt.

Ar parduodamos prekės originalios? Kaip galiu patikrinti jų orginalumą?

Mūsų parduotuvė užtikrina, kad parduodamos tik originalios ir kokybiškos prekės iš autorizuotų/patikimų Europos tiekėjų. Ant kai kurių gamintojų prekių nurodyti serijiniai numeriai, hologramos ir kitos prekės orginalumą padedantčios identifikuoti priemonės. Tam tikrais atvejais būtina į savo išmanųjį prietaisą atsisiųsti ant hologramų nurodytas programėles (pvz. Hidden Tag), tam, kad jas panaudojus ir nuskenavus hologramą būtų patikrintas jos orginalumas. 

Ar parduodamos prekės yra atitinkačios Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 1223/2009 dėl kosmetikos gaminių reikalavimus?

Taip. Visi mūsų parduotuvėje parduodami kosmetikos produktai yra gaunami iš platintojų esančių Europos Sąjungoje, kurie vadovaujasi šiuo reglamentu ir yra arba atsakingi asmenys, arba yra delegavę atsakingo asmens vaidmenį Europos Sąjungoje esantiems subjektams.

Ar jūsų parduotuvėje galima apsipirkti be registracijos?

Taip galima, atsiskaitymo nustatymų skiltyje pasirinkite pirkti be registracijos.

Kaip grąžinti prekę? Kokios yra grąžinimo sąlygos?

Su grąžinimo sąlygomis galite susipažinti Grąžinimas skiltyje. Norėdami grąžinti naują prekę, parašykite el. paštu info@hedoni.lt.

Ar turite nuolaidos kodą?

Apie šiuo metu galiojančius nuolaidų kodus ir akcijas galite sužinoti pirmieji užsiprenumeravę mūsų naujienlaiškį.

Pirkinių krepšelis

0
image/svg+xml

Krepšelis tuščias.

Tęskite apsipirkimą